Virus - Image!

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jan 26 01:53:29 EET 2000

On Tue, Jan 25, 2000 at 10:40:23AM +0000, Alexios Chouchoulas wrote:

>   Nai, nai, trexw na ftiaksw image-embeddable ious. Afou teleiwsw, tha
> efevrw kai tous plain-text-embeddable ious kai tha proxwrhsw se ious pou
> molynoun ton H/Y otan o idiokthths tous lambanei junk-mail apo to
> taxydromeio. Meta tha skeftw kati allo. H fash ths Selhnhs akougetai kalh
> idea. :-)

  Το θέμα τελικά ξεφτιλίστηκε, αν και δεν του άξιζε. Πριν από κάποιο καιρό
είχε ανακαλυφθεί ένα bug στο winamp που αρχεία .mp3 ορισμένης μορφής το
έκαναν να πεθάνει. Από το θάνατο γενικότερα στο buffer overflow ειδικότερα
δεν είναι και τόσο μεγάλη η απόσταση - και όλοι ξέρουμε ότι από εκεί και
έπειτα μπορεί να γίνει οτιδήποτε [1]. Βέβαια όλα αυτά είναι κάπως
παρατραβηγμένα, αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι η παραβίαση της
ασφάλειας (ιοί κλπ.) με αρχεία δεδομένων, χωρίς να εκτελεστούν απευθείας,
δεν είναι πια και απίθανη [2].

  Όσο για τη φάση της Σελήνης, αυτή δεν επηρεάζει μονοκύτταρους οργανισμούς,
αλλά τα κάθε λογής ζωύφια...

  [1]. Αν και, για να γίνει οτιδήποτε στο Linux πρέπει να τρέχει το
πρόγραμμα ο root, οπότε επανερχόμαστε στον μικρό Θανασάκη.

  [2]. Φυσικά, αν κάποιος φτιάξει τέτοιο ιό και τον πιάσουν, μάλλον πρέπει
να τον κλείσουν σε ψυχιατρείο.

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html