mailx

Manos Karagiorgos xmantis at x-treme.gr
Thu Jan 27 22:36:14 EET 2000

>  L> Kserei kaneis an synthreitai pleon to mailx, kai pou mporo na bro
>  L> thn teleutaia ekdosh se source (ennoo primary site tou tyxon
>  L> synthrhth)? Poios einai (an einai) o maintainer?
>
> Mas exeis rwthsei 256 fores apo x8es to idio pragma.

Auto na graftei parakalo... Kseperasa to fragma ton 2^8... Anameinate
parakalo gia ton 2^9...

> Epishmos maintaner toy BSD mail den yparxei - epikoinwnhse me toys *BSD
> maintainers (FreeBSD, NetBSD, OpenBSD, BSDI inc). To netbsd exei mia tech-
> userlevel mailing list kai ypo8etw oti to idio isxyei kai gia ta alla BSD
> derivatives. Synh8ws an ginei mia allagh sto NetBSD oi alloi dyo
akoloy8oyn,
> opote mporeis na pas prwta stoys NetBSD developers.

An den kano la8os, toulaxiston apo o,ti eida ston kodika ths teleutaias rel.
(prin merika xronia) gia Linux -8.1.1-, maintainer htan o Christos Zoulas (o
current maintainer tou file). Epikoinonhsa me ton typo, mou leei den kserei
pleon tipota sxetika gia to mailx tou linux. Gia to mail pantos ton *BSD kai
autos mou eipe oti synthreirai apo kapoious typous kyrios sto NetBSD kai
OpenBSD.

> Ti pragma akribws psaxneis?

Just some questions ston maintainer kai merika sxolia gia to implementation
tou kodika tou mailx.
8elo na ma8o apo pou mporo na paro thn teleutaia release, esto kai gia *BSD.

Thanks pantos, kapoion 8a bro na epikoinonhso apo to NetBSD.

Manos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html