Red Hat 6.1 instalation problems

Nick Mpeglitis nmpeglit at ucnet.uoc.gr
Wed Jan 26 15:19:24 EET 2000

----- Aρχικό μήνυμα -----
Από: Fotiou, Marios <Marios.Fotiou at gbr.xerox.com>
Προς: <linux-greek-users at hellug.gr>
Αποστολή: Wednesday, January 26, 2000 11:26 AM
Θέμα: Red Hat 6.1 instalation problems

> Δεν ξέρω αν κάποιος απο εσάς θα μπορούσε να με βοηθήσει. Αλλά το πρόβλημα
> είναι οτι όταν κόβω τα linux partitions ακόμα και αν το πρώτο (boot
> partition) είναι 1ΜΒ μου βγάζει μύνημα "Failure to allocate, reason :Boot
> partition very big.".(το swap partition το κάνει allocate χωρίς αντήρηση).
Auto einai h megalh blakeia ths RedHat, to Utility auto einai aparadekto.
Den mporo
na katalabo ti den tis arese sta utilities pou eixe paliotera. Toulaxiston
sou edine kai
th dunatotha epiloghs metaksi fdisk kai DiskDruid.
Prosopika paideutika arketh ora sto diko mou mixanima kai sta mixanimata
filwn mou
me auth thn istoria. Ase de pou an exeis thn atuxia na exeis kai Win sto
mixanima sou
kai na exeis ftiaksei ta partitions me to fdisk twn Win, tha diapistoseis
oti to extended
partition pou eftiakses gia na baleis to linux sou ( me thn elpida oti tha
allaksei se
Non Dos Partition gia ta Win kai se Linux Native gia to linux ) paramenei
extended
kai meta thn ( fainomenika ) epituxhs egkatastash tou linux opote den
mporeis na to
kaneis active kai meneis me thn @@ sto xeri ;P

> Ευχαριστώ πρωκαταβολικά!
                        ^^^^^^^^^^^^^^^^ Panagiam' orthografia! :))))

> Μάριος

Nikos M.

PS. Oxi oti endiaferei, alla auto pou ekana htan na bo me loadlin sto linux,
na ftiakso
ta partitions etsi opos akribos ta ithela me to fdisk kai meta pali apo thn
arxh agnoontas
plhros to Util ths RedHat