your mail

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Wed Jan 26 03:14:10 EET 2000

On Wed, Jan 26, 2000 at 02:19:58AM +0200, JK wrote:
> Pws mporei to linux na dei eswteriko modem 56k ths crypto mhpws exei
> kapoios thn lysh pls help giati bare8hka tis mple o8ones.

Yparxei ksereis documented tropos na allakseis to bareto "mple" se kati
allo an theleis.  Panta eixa mia protimisi sto "magenta"...

Sobara twra, mnpws to modem sou einai apo ta gnosta winmodems, pou o,ti
sto gero-dialo kai na kaneis den paizoun me linux pou na xtupiesai mazi
me ton Faust ena bhma ekso apo tin kolasi?

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"Don't let your schooling interfere with your education." [Mark Twain]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html