O mpampas trela8hke! ;-)

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Wed Jan 26 03:05:27 EET 2000

On Tue, Jan 25, 2000 at 07:46:17PM +0000, Mike - Striker wrote:

> http://www.hellug.gr/gr/
> http://www.kernel.org/
> http://www.cs.Helsinki.FI/linux/
> http://www.sgmltools.org/HOWTO/VMS-to-Linux-HOWTO/t1.html
> (yparxoun polla akomh)
>
> se ola ta parapanw links (pou brika me mia proxeirh search) yparxei
> grammeno kathgorimatika ayto poy arneisai: linux = unix-clone kai se
> merika leei linux = unix.

Ta "merika" exoun kanei ena polu mikro kai fainomenika asimanto lathos.
Des ti exei na pei gi' auto i prwti selida tou www.linux.org:

    * What is Linux ?
    Linux is a free Unix-type operating system originally created by
    Linus Torvalds with the assistance of developers around the world.
    Linux is an independent POSIX implementation

Einai "Unix-type" leitourgiko.  Den einai "Unix", para mono me tin
eureia ennoia tou orou.  Kai einai "anejartiti POSIX ulopoinsn".  Den
exei daneistei source kodika apo to Unix(TM), giati ksnagraftike apo
tin arxi i daneistike GPL'ed phgaio kwdika.

> Ektos ean tous onomazeis olous aytous pseytes/anideoys!!! Malista
> sthn prwth url leei (grammeno apo ena melos tou hellug ean katalaba
> kala kai s'ayto to shmeio kanonika 8a prepei na parei 8esh kai to
> HELLUG gia to ti nomizei oti einai to LINUX - diaforetika na allaksei
> to keimeno afou mexri stigmhs leei unix=linux):

Nai, ok, ekane kai to HELLUG ena mikro lathaki, prepei twra na to
xtupame se olous osous lene kati pou diaferei se mia mikri vonmatiki
leptomereia?  Kaneis den yposthrikse pote apo ta melh tou HELLUG oti
exoun to alanthasto, kathe allo malista einai panta anoixtoi se
koubenta, toulaxiston osoi ksero prosopika ego :-)

> --
> "Ακολουθεί το POSIX standard, όπως και όλα τα Unix και σχεδιάστηκε
>  σε πρώτη φάση από τον Linus Torvalds."       ^^^^
> --
> Ti symbainei loipon? Mallon kati trexei m'ayta pou yposthrizeis.
>
> Ean loipon katalabeis kai dex8eis -epitelous- oti Linux = Unix 'h estw
> Linux = unix-clone tote 8a *prepei* na paradex8eis oti to linux EXEI
> thn istoria ('h ena meros ths) toy Unix kai ara einai palio.
>  Ara <<o mpampas pragmati trela8hke>>.-

To na les oti exeis tin idia istoria me kapoion allo, tin stigmi pou
otan autos o kapoios allos tin eftiaxne esy den ypirxes, mporei
anetotata na theorithei kaphleia tis istorias autou tou allou.  Prosoxi
loipon, eimai sigouros oti den theleis na sou arxisei tis mnvuseis
opoios exei to trademark tou Unix(TM) twra epeidi esy pisteueis oti
prepei na apokaleis "Unix" to Linux sou...

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"Don't let your schooling interfere with your education." [Mark Twain]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html