O mpampas trela8hke! ;-)

Mike - Striker ps40 at ukc.ac.uk
Tue Jan 25 21:46:17 EET 2000

Christos Ricudis wrote:
> Nai, shmainei oti gia na eisai unix prepei na eisai *omoios* me ta alla
> unices, giati alliws den eisai unix, eisai 8yrothlefwno. To unix (me thn eyreia
> ennoia poy perilambanei kai ta free clones) apoteleitai apo ena

http://www.hellug.gr/gr/
http://www.kernel.org/
http://www.cs.Helsinki.FI/linux/
http://www.sgmltools.org/HOWTO/VMS-to-Linux-HOWTO/t1.html
.(yparxoun polla akomh)
.
.

se ola ta parapanw links (pou brika me mia proxeirh search) yparxei
grammeno
kathgorimatika ayto poy arneisai: linux = unix-clone kai se merika leei
linux = unix.
Ektos ean tous onomazeis olous aytous pseytes/anideoys!!!
Malista sthn prwth url leei (grammeno apo ena melos tou hellug ean
katalaba kala
kai s'ayto to shmeio kanonika 8a prepei na parei 8esh kai to HELLUG gia
to ti nomizei
oti einai to LINUX - diaforetika na allaksei to keimeno afou mexri
stigmhs leei unix=linux):
--
"Ακολουθεί το POSIX standard, όπως και όλα τα Unix και σχεδιάστηκε
 σε πρώτη φάση από τον Linus Torvalds."       ^^^^

Ean loipon katalabeis kai dex8eis -epitelous- oti Linux = Unix 'h estw
Linux = unix-clone tote 8a *prepei* na paradex8eis oti to linux EXEI
thn istoria ('h ena meros ths) toy Unix kai ara einai palio.
 Ara <<o mpampas pragmati trela8hke>>.-

Telospantwn epeidh den blepw na bgainei akrh h apopsh sou einai ka8ola
sebasth
opws elpizw kai h dikia mou. O ka8enas diabazei-ma8ainei-krinei.

> --
> Christos Ricudis

==============
Mike - Striker
ps40 at ukc.ac.uk
==============

PS.:-
=====
Christos Ricudis also wrote:
> Aplws skepsou thn periptwsh na kanoyme implement to ka8e proposal toy ka8e
> asxetou sto Linux. Ka8e 2 meres kapoios bgainei sthn linux-kernel-list
> kai proteinei to makry toy kai to konto toy. Oxi, ayto den einai proodos

Mallon esy moy bazeis logia sto stoma :) H lista einai gia na ginetai
dialogos.
Bebaia ean steileis sthn linux-greek-users 'pws syndeomai sto to inet'
8a se agnohsoyn
kai kala 8a kanoun afou einai hdh gnwsth h 8esh ths listas s'ayth thn
erwthsh.
To oti 8a lex8ei kati se mia lista (linux-kernel) den shmainei oti 8a
efarmostei
kat' anagkhn.8a einai apla mia (esfalmenh) idea pou ean einai pragmati
la8os kala
8a kanoun kai 8a thn agnohsoun.

> 8a eprepe omws. Giati egw an mh ti allo eimai to koroido (diabaze system
> administrator) poy 8a prepei na katsei na faei sth mapa kai na ma8ei tis
> *adikaiologhtes* idiotropies toy ka8e UNIX vendor. (katalabe pote kanenas poios

ma esy eisai advanced user... den kwloneis pou8ena :) xexe ...anyway...
eite ean den s' aresei eite ean den 8eleis gia pollous (dikaiologhmenous
logous) na
ma8aineis/katalabaineis/xrisimopoieis aytes tis idiotropies exeis thn
epilogh na
allakseis to proion pou xrisimopoieis. Ap'oti katalaba s'aresoun ta
BSD's. Bale
ena ap' ayta kai paikse.

>  L> phres to Linux?? Ema8es ksana ola ta xarakthristika?
                       ^^^^^^
> E loipon nai, ayto ekana, kai ayto sxedon panta anagkazomai na kanw mexri na
> anakalypsw pws - kai to shmantikotero, GIATI - einai domhmenh ka8e kainouria
> linux distribution poy ksefytrwnei sa manitari.

einai fanero oti mperdepsei thn ennoia tou "ma8ainw" me toy "diabazw" :)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html