Clustering

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Jan 24 23:31:51 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 24 Jan 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Clustering":

 L> ithela na rvtiso an kapoios exei "xtisi" mia clustering lisi me
 L> linux kai an nai mia texniki akolouthise

 L> mporo na "xtiso" p.x. ena cluster environment opou pano tha
 L> trexei enas apache kai mia Data Base (p.x. oracle ??)

Gia poio logo akribws to 8eleis?

An se endiaferei to performance, kalytera na to ksanaskefteis merikes fores
akoma. To performance tuning einai poly megalh istoria, kai biastikes lyseis
einai pi8anon na se odhghsoyn se xeirotera bottlenecks apo ayta poy
prospa8eis na lyseis. Genika se tetoies efarmoges (web, databases, frontends),
o perioristikos paragontas einai to I/O kai to diktyo, kai oxi h CPU. *Isws*
ena kalo RAID subsystem me pollaplous host adapters na apobei kalyterh lysh
performance-wise apo ena cluster.

Twra, an se endiaferei to high availability, ayto einai ena entelws diaforetiko
zwo. (kitrino me mple boules kai makria strifogyristh oura). Prepei kyriws na
prosekseis na afaireseis ka8e pi8ano single point of failure. To na baleis dyo
mhxanhmata se ena shared SCSI bus de 8a se boh8hsei poly otan pa8ei kati to
SCSI kalwdio :>.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html