linuc-announce

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Mon Jan 24 13:18:08 EET 2000

On Mon, 24 Jan 2000, Christos Ricudis wrote:
> Poy phge o moderator apo th Linux-announce list? Twra teleytaia o,ti
> paparia steileis san submission to dexetai, kai exoyn arxisei diaforoi lusers
> na stelnoyn mynhmata toy styl "de douleyei to modem moy". (telika oxi, den exei
> upper bound h hli8iothta). Nomizw oti se oxi poly kairo 8a dexomaste aberta
> asxeto me to linux spam apo ayth th lista/newsgroup.

Ela nte, pou phge arage.. Edw kai kairo eixe anakoinwsei oti thelei na
brei antikatastath, alla mallon de brhke. Gi'ayto isws na kanei approve
oti tou erxetai xwris na to koitaei. *NA* loipon akoma mia douleia pou
mporeis na analabeis *ESY* [terastio daxtylo pou dexnei pros to meros sou]
:>

Sot.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html