Flames

Fotiou, Marios Marios.Fotiou at gbr.xerox.com
Mon Jan 24 12:33:58 EET 2000

	Lypamai gia ta
	ellhnika moy alla merika xronia sto ekswteriko 0a se kanoun kai sena
na ta ksexaseis...

	Den xreiazetai na ksereis ayton ton opoio antimetopizeis se ena
dialogo... xrhsimopoieis ta logia tou gia na sxhmatiseis eikona aki na
antilhf0eis to epipedo tou...

	Epishs akoma kai an eixa programathsei ton teleytaio pyraylo ths
NASA den 0a to xrhsimopoiousa an kapoios me xarakthrize asxeto sthn
aeordiasthmikh. 0a tou apantousa me tetoio tropo wste na antilhf0ei to la0os
tou kai na noiwsei asxhma. Otidhpote allo exei apolyth sygeneia me ton
polyagaphmeno mas hrwa tou 0eatrou skiwn...

	Marios Fotiou
	Information Systems Engineer
	Xerox ltd.
	UK