Creative Labs DVD DXR3

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Mon Jan 24 09:22:19 EET 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> In article ?20000121103605.A29518 at jester.noc.demon.net?,
>         gdk at demon.net (George Daflidis-Kotsis) writes:
> ?
> ? On Thu, Jan 20, 2000 at 08:23:23PM +0000, Panos Katsaloulis wrote:
> ?
> ?? An skeyteste na agorasete DVD, mh tolmhsete na parete ayto ths Creative
> ?? me to DXR3.
> ? Gi' auto phrame Pioneer 103S pou einai region free kai gamei kai dernei. :-)
> ?

Eisai sigoyros gi' ayto; To lew epeidh exw ena apo ta prwta me DXR3 (to koyti ejw
egrafe DXR2, alla eixan kollhsei aytokollhto poy egrafe DXR3) kai jerw oti exei
bgei programma poy toy kobei ton periorismo gia tis perioxes. Bebaia, den exw
kanena DVD apo diaforetikh perioxh gia na to dokimasw, alla ypoti0etai oti
doyleyei. H karta DXR3 ths Creative ypoti0etai oti einai idia me kapoia Hollywood
plus, gia thn opoia eixe bgei kai to programmataki.

--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
R ? D Dept., INTRACOM S.A.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr