Intel PCI sound & modem

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jan 24 01:04:09 EET 2000

To thema den einai programmatistiko alla marketing. Synepws to peri gnwsewn pou
eipa den itan gia programmatistikes gnwseis alla gia marketing. Synepws to
prwto ip client/server app to 1990 den mou leei, kai oute tha eprepe na mou
leei tipota. (Wraia i epagwgiki methodos skepsis e?)
Telos, otan epitithesai etsi, na matheis na dexesai kai tin kritiki. Eixa logo
pou den to esteila proswpiko ston Panagiwti.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html