O mpampas trela8hke! ;-)

Mike - Striker ps40 at ukc.ac.uk
Sun Jan 23 17:30:55 EET 2000

Giorgos Keramidas wrote:
> Den mporeis na les oti eisai "palios" kai tautoxrona oti eftases se
> shmeio orimotitas grigora.  Giati an exeis istoria piso sou, tote prin
                    ^^^^^^^
diabasse parakatw kai 8a deis oti sthn periptwsh twn ypologistwn
kai idiaitera tou Linux *mporeis* na to les.

<snip>

> Ego basika eimai me tin deuteri apopsi pio polu... ejallou, apo to 1991
> mexri simera, oute mia dekaetia den perasame.  Kai den ijera prosopika
> to linux prin to 1993 Q4.  Polus ligos kosmos edo stin Ellada to iksere
> tote.  Ara gia poia istoria milame, ta sxedon 10 xronia?  Yparxoun kai
> leitourgika me 20+ xronia stin plati tous.

Ma milame gia ipologistes!!!! =|
Mia dekaetia stous ypologistes einai 100xr dika mas.
Poso mallon otan milame gia thn periptwsh tou Linux pou anaptysetai pio
grhgora ap' oso perimename apo ena allo 'normal' OS.
(kai oloi to kseroume ayto kai den xreiazetai eksighsh)

To na leei o linUS *kathgorimatika* oti pasxei apo istoria einai
epanalmbanw
akomh mia fora blakeia (R). To linux einai h eksairesh, exei thn lamprh
istoria
tou Unix kai (xrhsh tomh) thn antimetwpish/anaptyksh apo ton kosmakh ws
enos
"neou" polla yposxomenoy OS.

Ara loipon h apopsh toy linUS den einai olokrhrwmenh.

Isws 8a htan pio swsto gia mena na elege oti to linux:
"EXEI ISTORIA (osh tou xreiazetai) kai EINAI KAINOURgIO (giati apla
*twra* to phran prefa ta plh8h.

> tote.  Ara gia poia istoria milame, ta sxedon 10 xronia?  Yparxoun kai
> leitourgika me 20+ xronia stin plati tous.
 (ena sxolio s'ayto pou eipes)

Poia leitourgika yponooeis?!?!?!? Propietary?!?!?!?!?
Giati einai -nomizw- ligo adiko na ta bazeis ola
sto idio kazani, 'i kanw la8os? ;)

--
Mike - Striker
ps40 at ukc.ac.uk