Footer

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Jan 23 01:18:38 EET 2000

On 22-Jan-00 Achilleas Kotsis wrote:
> Δε λέω...δεν υπάρχει κανένας κανόνας για το πώς θα γράφουμε ελληνικά με
> αγγλικούς χαρακτήρες, αλλά τουλάχιστον ας κρατήσουμε μια σύμβαση σε ολόκληρο
> το κείμενο δε νομίζετε; Να το μετατρέψουμε σε ελληνικούς χαρακτήρες ίσως;
> Επίσης κάτι είχε πάρει το μάτι μου ότι από το νέο έτος θα προτιμούσαμε να
> γράφουμε με ελληνικούς χαρακτήρες, ισχύει αυτό η όχι;

Εχεις απόλυτο δίκιο σε ότι λες, και όλα τα λάθη είναι καθαρά δικά μου.
Δεν δίνω πολύ σημασία στην ορθογραφία όταν γράφω σε ελληνικά με λατινικούς
χαραχτήρες. Περιμένω προτάσεις για το τι θα θέλατε να αναφέρει το - αλήθεια
πως μεταφράζεται το footer, γιατί το λεξικό του Hornby δεν την έχει καν σαν
λέξη ;

Τώρα όσον αφορά στο αν θα γράφουμε μόνο σε ελληνικά, αν και το θεωρώ ανεφάρμοστο
σε λίστα ταχυδρομείου που δεν έχει μεσολαβητή (moderator) , νομίζω ότι είναι
όπως και η προστασία του Συντάγματος : επαφίεται στον πατριωτισμό του
καθενός.

Ειλικρινά νομίζω ότι απλά διυλίζουμε τον κόνοπα, και αυξάνουμε το θόρυβο,
σε θέματα άσχετα με το βασικό θέμα τις λίστας, πράγμα που - μετά λύπης μου -
συμβαίνει κατά κόρον εδω μέσα.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html