mp3 miktes

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Jan 22 22:39:41 EET 2000

Panagiotis Voudouris wrote:

> Exei brei kanenas mp3 player me dunatothes mi3hs, pitch control klp? DJ
> Art 3ereis tipota? :)))

Λοιπόν, εγώ περιμένω μήπως και το winamp υποστηρίξει τα plugins του
winamp (δηλαδή ποτέ :-)))) Τέλος πάντως, για το Winamp ξέρω ένα, το
Pitchfork.

Στο Linux τώρα ..... :-)
Υπάρχει το terminatorX (ψάξτο στο freshmeat) υποστηρίζει:

ο Μέχρι 12 ταυτόχρονα "εικονικά" Pickup (δηλαδή ανοιχτά αρχεία)
ο wav και mp3 format (δεν θυμάμαι για άλλα)
ο scratch !!! και μάλιστα realtime scratch (interactive) με το mouse !!!

Και εδώ να σημειώσω/παραδεχτώ πως δεν έχω βρεί ακόμα scratch program για
τα winblows (Που να δουλεύει realtime, κουνώντας το mouse)

o pitch control, of course :-)
o επιλογή syncing (ούπς, λάθος το έγραψα, επηρεασμένος από το linux :)
(συγχρονισμού       δηλαδή)
ο διάφορα άλλα
======================================================================================

Το terminatorX, έχει μειονεκτήματα για μένα:

1) Η μίξη γίνεται λίγο στo "flu". Εγώ προτιμώ να υπάρχει ένας
"εικονικός" μείκτης με δυνατότητα "fader" (όπως στο vtt των windows)

το επόμενο είναι, ταυτόχρονα και μειονέκτημα και πλεονέκτημα :)

2) τα mp3 που ανοίγεις, τα κάνει ΟΛΟΚΛΗΡΑ buffer στη RAM. Επομένως, για
πολλά τραγούδια, απιτείται *μπόλικη* μνήμη :-( Για τον ίδιο λόγο, λόγω
"γεμάτης" μνήμης, όταν το λειτουργικό "διαβάσει" το δίσκο, έχουμε
παρενέργειες (skips). Ακόμα, λόγω buffer τεχνικών, έχουμε και "τσίκς"
κατά το playback (ανάλογα με το μέγεθος του mp3).

Συμπεράσματα:

Αν θες να κάνεις "performance" μπροστά σε κοινό, το terminatorX δεν
κάνει με τίποτα (εκτός αν ασχοληθείς με κώδικα, κάνεις τίποτα
διορθώσεις, έχεις "άπειρη" μνήμη και "παίξεις" με τις buffer ρυθμίσεις
μέχρι να βγάλεις άκρη)

Αν θες να "παίξεις" με τις μίξεις, είναι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ :-)))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html