Virus - Image!

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Jan 22 02:04:17 EET 2000

On Fri, 21 Jan 2000, Panagiotis Voudouris wrote:

> 'H apla kaneis chmod +x kai meta to trexeis...proupo8etei o ios na einai
> sthn arxh tou arxeiou alla to kanonizoume. Ara de 8a diabazetai to
> image. Ara mporoume na kanoume ena programmatki repair_image pou 8a
> "dior8wnei" to arxeio kai krufa 8a trexei ton kwdika kalontas to
> exec_image. Ara tous upoloipous sullogismous as tous sunexisei allos...

  As mhn ksexname oti den einai toso aplo na trekseis kati sto Linux. Sto
DOS, px, mporoume na kanoume (ypothetoume long filenames, OS/2, h o,ti allh
diastrofh krybei o xrhsths):

C:> D:
D:> CD IMAGES\TSONTOULES\AGRIES\BONDAGE_DISCIPLINE
D:> REN PASCAL.JPG PASCAL.COM
D:> PASCAL
<crash>

  Sto Linux ta pragmata einai arketa diaforetika, mia kai yparxoun
diaforetikoi loaders gia kathe typo binary. Oi antistoixes entoles:

$ cd images/tsontoules/agries/bondage_and_discipline/extreme/ouch/ouch/ouch
$ chmod +x sml
$ ./sml
bash: ./sml: cannot execute binary file

  Twra, an o kataskevasths tou iou kykloforei ton io moulwxta krymeno se ena
image file, KAI kykloforei ena kernel module pou ylopoiei to swsto loader
KAI kataferei na peisei ton mikro Thanasakh [1] na mpei ws root, na
egkatasthsei ena kernel module apo phgh mh empistosynhs, kai katopin toutou
na kanei chmod +x mia eikona kai na epixeirhsei na thn treksei, e, tote
mporoume na symperanoume kamposa pragmata. Multiple choice:

  Ti symperainoume gia ton mikro Thanasakh;

  (a) Kanei login ws root me kathe efkairia.
  (b) Ektelei odhgies agnwstwn ws root xwris na to skeftei kala.
  (c) Egkathista kernel-space kwdika apo mh egkyres phges.
  (d) Akolouthei odhgies agnwstwn mh empistosynhs.
  (e) Ola ta parapanw.

  Askhsh gia ton anagnwsth: poies einai oi pithanothtes na brei o mikros
Thanasakhs douleia ws administrator? Poios einai o mesos anamenomenos oros
zwhs tou Red Hat Linux box tou mikrou Thanasakh?

Aft(i)a.
Syggnwmh, einai arga. :-)

A.

[1] Thanasakhdes: syggnwmh, h epilogh tou onomatos htan teleiws tyxaia.
Opoiadhpote omoiothta me proswpa yparkta, anyparkta, zwnta h nekra einai
symptwmatikh, klp klp.

=-----=[   `Eimai mia micri soupiera'   ]=-----= #@@@ooo:::...  .    .     .

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html