Virus - Image!

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Jan 22 04:01:39 EET 2000

In message <3.0.6.32.20000121221059.008dccc0 at mail.hol.gr> ,
Batis <bat_geor at mail.hol.gr>  was rumoured to have said about
`` Virus - Image! '':

> Ksereis pollous anthrwpous pou tha kanoun chmod +x ena arxeio me extension
> .gif i .jpg kai meta na prospathisoun na to ektelesoun kiolas? :)

Egw kserw polloys poy kanoyn chmod a+rx olo to ~/public_html
"gia na einai sigoyroi oti diabazontai oi selides toys".
E, olo kai kapoio apo ayta ta arxeia de 9a pane kapote na
ektelesoyn kata la9os?
  H idea toy ioy se eikones 9a eixe endiaferon apotelesma gia
axrhstoys^H^H^H^H^H^H^H^Hrxarioys foithtes me Unix account
kai private webspace :-))

[snip .sig^2]

Rgds,
sb