Intel PCI sound & modem

Achilleus Mantzios mantzios at ermis.cs.ece.ntua.gr
Thu Jan 20 12:52:36 EET 2000

On Thu, 20 Jan 2000, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> On Thu, Jan 20, 2000 at 11:12:05AM +0200, Achilleus Mantzios wrote:
>
> > H einai poustia twn soft modem vendors na mhn dinoun ta specs
> > kai na grafoun oi idioi drivers mono gia wintel.
> > Se authn thn periptwsh, xreiazetai mazikh kinhtopoihsh
> > kai oxi perifronhsh gia ta win modems!
> Δηλαδή να τους καλοπιάσουμε μπας και μας λυπηθούν και μας κάνουν τη
> χάρη να δώσουν τα specs; Χάρη θα κάνουν ή χάρη θα τους κάνουμε;
> Οταν είναι να πληρώσεις για κάτι, απαιτείς να υποστηρίζει
> αυτά που χρειάζεσαι. Αν δεν τα υποστηρίζει, υπάρχουν και αλλού
> πορτοκαλιές...

Otan ena modem (mallon "modem") kanei 3k drs, kai paizei me 56kbps
se windows 98, kai den paizei sto linux, auto einai zhthma.
Opws xeroume apo to XAA :) h agora einai mia aenah maxh.
Sthn prokeimenh periptwsh aksia einai ta specs, kai h
diathesh twn vendors na arxisoun na exoun yp'opsin tous to linux.
Outws h allws, ta win modems lancarontai ws emerging tech
kai ta loipa..

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html