Intel PCI sound & modem

Achilleus Mantzios mantzios at ermis.cs.ece.ntua.gr
Thu Jan 20 11:12:05 EET 2000

On Wed, 19 Jan 2000, DJ Art wrote:

> Panos Katsaloulis wrote:
>
> > Fyge makria toys oso pio poly mporeis.
> > An omws eisai ypoxrewmenos na exeis ena (px. logw forhtoy) tote phgaine sto
> > linmodems.org kai grapsoy kai sthn mailing list.
> > Yparxoyn btw. kati experimental drivers gia Lucent modem & Redhat 6.1
>
> Στα φορητά, δεν γίνεται να αποφύγεις το soft modem ?? Δεν υπάρχει "άλλη
> επιλογή" ??

To zhthma einai oti me intel 450 kai panw, pragmatika, ta soft
modems (estw kai me anyparkto hardware!!) den exoun problhma,
an kapoios den trexei kati poly cpu intensive.
Epishs polloi retailers fainetai na ta protimoun sta pc tous.
Aplws elaxistoi xrhstes tou linux exoun tetoia modems h
einai genikoterh h grammh tou linux na mhn asxoleitai kanenas
sto na grapsei driver gia tetoio pragma.
H einai poustia twn soft modem vendors na mhn dinoun ta specs
kai na grafoun oi idioi drivers mono gia wintel.
Se authn thn periptwsh, xreiazetai mazikh kinhtopoihsh
kai oxi perifronhsh gia ta win modems!

Achilleus.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html