Καραγκιόζης

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Thu Jan 20 08:55:33 EET 2000

On Wed, Jan 19, 2000 at 03:32:51PM +0000, Mike wrote:

> Krima... giati to Ram IMHO *htan* (pleon) :*(
> to mono sobaro periodiko sthn Ellada.
>
> Afou teleytaia eixa ma8ei oti yposthrizei arketa to Linux se sygkrish
> me thn siwph kapoiwn allwn ;) bebaia ligo straba mou ka8otan o N.
> Dhmou alla mh ta 8eloume ki' ola dika mas :)

Nai, opws panta o kurios Dnmou einai paradeigma tns "Dustuxias tou na
eisai Ellnvas".  An den uposthriksei autos emprakta to biblio tou,
poios tha to kanei?

To thema einai oti to RAM `upostnrizei' twra pia to Linux, me ton idio
tropo pou to upostnrize kai pio palia.  Apla paidia pou oloi kseroume
kai polloi apo emas ektimame, grafoun ena arthro sto RAM pou kai pou,
kai xairomaste oloi emeis.  To thema einai na min ta diabazoume mono
emeis ta arthra...

Bebaia autou tou eidous o tropos douleias einai uper tou RAM kai mprabo
tous, giati an eblepa opws se teleytaio Chip na leei:

    "to grafiko periballon tou Linux, pou to eftiakse h KDE"
						     ^^^
Autoi akoma dnladn exouv meivei stnv idea oti kapoia etaireia exei
ftiaksei to grafiko periballon tou Linux!!!  Kathontai pou kathontai na
grapsoun ena arthro, den diabazoun kai ta antistoixa pragmatakia omws
prin.  Toulaxiston, to RAM den kserei na grapsei, alla kserei pws na
brei autous pou kseroun na grapsoun :)

Ciao.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"Don't let your schooling interfere with your education." [Mark Twain]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html