staroffice

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Jan 20 00:36:35 EET 2000

Nikos Theodorou wrote:

> Αυτό που λες ενσωματώνει τα εικονίδια του SO μέσα στο μενού του KDE, δηλαδή
> προσθέτει μερικά *.kdelnk. Δε νομίζω να σου γέμισε αυτό την κατάτμηση :-)))

Μπα .... πρέπει να είναι bug, γιατί το έκανε και σε μένα :-( Εκτός αν τα
απλά links πιάνουν πάνω απο 100 mb που υπάρχει ελεύθερος χώρος στο
partition του /home (πάντως, στον root, από τον οποίο φυσικά έκανα την
εγκατάσταση, έχει σωστά τα links, αλλά εκεί μπήκαν κατά την εγκατάσταση
και όχι μετά).

Και, φυσικά, αφού απέτυχε να κάνει τα links και γέμισε το χώρο, το KDE
γαμ#@#@#$@θηκε, όπως πάντα, βέβαια. Λίιιιγο να "παίξεις" με τις μπάρες
και όλα γυρνάνε "τούμπα". Ε, μετά, τρέχεις, σβήνεις τα .config_files του
KDE από το home ..... και τα ρέστα :-))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html