From Staroffice to Excel

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Jan 19 18:30:06 EET 2000

On 19-Jan-00 Panos Katsaloulis wrote:
> An to problhma eimai me Type1 font tote to 9ema xreiazetai perissotero
> psaksimo. An omws anaferesai se TT 'h BDF/PCF font, tote 3exna to kai meine
> sta Type1.
> To periergo einai oti les oti kanei embedded kati san helvetica.
> Mporeis na to psa3eis kai na ta 3anapoyme;

Prepei mallon na exeis dikio. mou kanei empeded fonts :
/Times-Roman /Times-Roman-MSenc changesvec ReEncodeSmall
/Times-Roman-MSenc ff [6.12 0 0 -6.12 0 0] mf sf
opote mallon exw balei ttf (an kai eixa entypwsi oti epeza mono me type1 toy
graphis). Tha to psaksw kalytera kai tha epanerthw (apo Deytera omws giati den
exw prosbasi sto mixanima twra)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html