Intel PCI sound & modem

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Jan 19 17:49:30 EET 2000

In article <Pine.BSF.4.10.10001191504001.1564-100000 at ermis.cs.ece.ntua.gr>,
	mantzios at ermis.cs.ece.ntua.gr (Achilleus Mantzios) writes:

> Epishs an kserei kaneis ti paizetai sxetika me Soft Modems.
> An ginoun koinos topos sta windows... sxediazetai kati kai sto linux??

Fyge makria toys oso pio poly mporeis.
An omws eisai ypoxrewmenos na exeis ena (px. logw forhtoy) tote phgaine sto
linmodems.org kai grapsoy kai sthn mailing list.
Yparxoyn btw. kati experimental drivers gia Lucent modem & Redhat 6.1

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html