From Staroffice to Excel

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Jan 19 10:00:05 EET 2000

On 18-Jan-2000 Panagiotis Voudouris wrote:

>    ^^^^^^
> Logika? Se poio menu einai auto? :)

Oux, nomiza oti to diko sou maenu "brain" einai idio me to diko mou.
Telos pantwn, to diko mou exei kai ena stoixeio pou legetai logiki, an kai den
to polyxrisimopoiw.

> 8a mporouse to Excel apla na agnoei ta la8h tou StarOffice kai na ta
> grafei "kapou ekei mesa" alla na ta pianei to filtro ths ektupwshs
> meta

To "kapou ekei mesa" den yparxei gia specs format arxeiwn.
Na mou peis oti kapoio kommati tou arxeiou, to opoio einai apolyta valid gia
to Excel, den doulevei, na sou pw nai, yparxei ayti i periptwsi.
Na mou peis oti grafeis to arxeio ws xls alla periexei kai alla stoixeia ektos
apo to xls spec, den to pistevw, sorry.

>...dokimase na ta kaneis save apo to Excel ws Excel 4.0 mhpws ki
> etsi douleyei.

Eides pou les to idio pragma?
An ta kaneis save ws Excel 4 giati na min krataei "kapou mesa sto arxeio" ayta
ta paraksena formatting?
Eisai ki esy tis logikis oti an swseis se kapoio format ena arxeio, ola ta
stoixeia pou den yparxoun se ayto to format eksafanizontai.

Nai i oxi?

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html