Slackware

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jan 18 16:38:44 EET 2000

On 18-Jan-2000 Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 17 Jan 00, Linux-greek-users wrote to Antonis Tsolomitis with subject
> "Re:
> Slackware":
>
>  L> Τώρα, μετά από αρκετό καιρό με Linux, συνειδητοποιώ πως είχε ο
>  L> δίκιο ο Καμπριάνης για κάτι που είχε πεί πρίν από καιρό: ότι ο πιο
>  L> advanced user, θέλει να κάνει μιά "εύκολη" εγκατάσταση, να βρεί κάποια
>
> Enas arketa advanced user den kolwnei na xrhsimopoihsei/diaxeiristei tipota.
> Oi
> syzhthseis peri toy poio einai to kalytero distribution einai, kat eme, aplws
> atopes.

Na lysw mia pareksigisi:

Eixa pei to eksis:
(http://lists.hellug.gr/archives/linux-greek-users/1999/8623.html)

->H eykolia egkatastasis / apegkatastasis paketwn akoma kai meta to
->installation, einai megali ypothesi. Exeis ena plires systima up and running
->se 20 lepta, kai meta prosthafaireis oti theleis. Ektos bebaia an sou tin
->spaei toso poly to KDE pou den theleis na to deis oute mia stigmi.

eksigwntas giati *egw* tha protimousa to Caldera 2.3 apo to SuSE 6.2 kai den
exei kamia sxesi me to ti perimeneis na breis meta opws eipe o Thanos, o opoios
pistevw oti to eipe giati den thymotan.

Blepeis na yponnow kanena kwlyma pouthena? Ektheiasa tin eykolia egkatastasis
kai mono. To an to Caldera de, exei dika tou scripts (exei), to kserei
opoiosdipote exei doulepsei me Caldera.

Sto pio prosfato mail de pou efere kai ayto to thread, eipa oti:

->An theleis user-friendly installation, na protimiseis ta:
->Caldera 2.3, Corel 1.0 kai SuSE 6.3 exoun ola graphical Installation (i seira
->einai tyxaia).

->An gnwrizeis idi kapoio Unix, pare to Slackware.
->Oxi oti ta alla tha se xalasoun, apla mexri na matheis ta rpm kai debian
->packages, tha sou einai axrista.

Pali den eida na anaferw kanena kwlyma pouthena.

> --
> Christos Ricudis
> Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
>          encryption standard and they came up with ...
> Student: EBCDIC!
> --

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr