Voodoo 3 TV-Out sto linux: Givetai?

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Jan 18 00:52:26 EET 2000

On Sun, Jan 16, 2000 at 01:59:38PM +0000, Panos Katsaloulis wrote:

> Να δεις κάτι; Μα, το TV-Out είναι αυτό ακριβώς που λέει η λέξη: out!
> Δηλαδή να βγάλεις έξοδο και να δεις σε τηλεόραση την εικόνα.
>
> Μόνο που η έξοδος είναι αναλογική και όχι aerial-type (πώς λέγεται τώρα
> αυτό;). Δηλαδή πρέπει να το συνδέσεις είτε σε S-VHS είτε σε RCA-Video-In
> (με το ειδικό καλώδιο που σου έχουν δώσει) - πρακτικά είτε σε Video είτε σε
> καλής ποιότητας τηλεόραση. Αν και δεν το έχω κάνει λόγω έλλειψης Video στο
> χώρο του υπολογιστή μου, θα πρέπει εύκολα και χωρίς κόπο να γίνεται.

  Ρε συ Πάνο, αφού δεν κατάλαβες την ερώτηση, τι επεμβαίνεις; Αυτό που
περιγράφεις θέλει να κάνει ο άνθρωπος. Απλά το TV-Out συνήθως δεν είναι
ενεργοποιημένο εξ' αρχής (όταν ανοίγει ο υπολογιστής) και θέλει ειδική
φροντίδα από κάποιο κατάλληλο πρόγραμμα (ή driver).

  (Όχι, δεν είχα ποτέ μου κάρτα με τέτοια δυνατότητα, οπότε δεν μπορώ να
βοηθήσω).

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html