X-Windows problem

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Mon Jan 17 04:15:46 EET 2000

On Mon, Jan 17, 2000 at 12:05:41AM +0000, Panagiotis Voudouris wrote:
> DJ Art wrote:
> >
> > "N.P." wrote:
> >
> > >     den einai supported h diamond stealth 3d 2000? Sthn egatastash ola
> >
> > Είναι. Επομένως, θα έπρεπε να είναι ΟΚ μετά την εγκατάσταση.
>
> Otan xrhsimopoieis ton svga server nomizw 8elei extra arguments sto
> xf86config. Pantws egw pou exw 3d 2000 xrhsimopoiw ton XF86_S3V, afou
> h 2000 exei S3Virge chip.

Nope, o SVGA mia xara paizei me tin 3d 2000 Virge mou.  Kai apo oso
thymamai to S3V einai apla ena wrapper gia ta katallila calls tou
_SVGA, to opoio kata kairous ekane kai diafores malakioules.

Twra trexw ton SVGA kai den exei kanena prob, mexri 1152x864 eftase tin
15" othoni mou sta 16-bit kai den mashse mia.

Ciao.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html