Slackware

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Jan 17 13:00:07 EET 2000

Antonis Tsolomitis wrote:

> Na symplnrwsw kati. To Slack eivai kalo ama exeis oreksn kai tov xrovo
> va to <<palepseis>>. Oi alles diavomes pou eivai grammeves pio pavw
> mazi me tnv RedHat eivai eukoloteres stnv egkatastasn kai stn xrnsn.

Τώρα, μετά από αρκετό καιρό με Linux, συνειδητοποιώ πως είχε ο δίκιο ο
Καμπριάνης για κάτι που είχε πεί πρίν από καιρό: ότι ο πιο advanced
user, θέλει να κάνει μιά "εύκολη" εγκατάσταση, να βρεί κάποια πράγματα
(σαν standards) έτοιμα, και μετά να "παλέψει" με αυτά που τον
ενδιαφέρουν. Με λίγα λόγια, αν π.χ. θέλω να δηλώσω τους DNS Servers του
ISP (απλό παράδειγμα), με εκνευρίζει προσωπικά να πάω, να ανοίξω το
control panel, να πάω στο network και να πατήσω add. (Φαντάσου πόσο με
εκνευρίζει το linuxconf :)) Θέλω να "τελειώνω", να πάω στο
/etc/resolv.conf και να ξεμπερδεύω. Αλλά ευτυχώς, το RedHat, δεν ξέρω αν
έχω συνηθίσει τον "τρόπο" του, δηλαδή "εξειδίκευση" στα αρχεία ρυθμίσεών
του, αλλά ευτυχώς, μπορώ να επιλέξω αν θέλω να το κάνω με γραφικά
εργαλεία ή με το "χέρι". Γιατί π.χ. έχω ακούσει (δεν το έχω δεί) από
έναν φίλο με SuSE 6.2 πως αν πάει να προσθέσει DNS στο resolv.conf, όταν
το ανοίξει το αρχείο, βλέπει comments που του λένε: "ξέρεις, επειδή
είμαι SuSE, έχω το YAST και τώρα πλέον, ακόμα χειρότερα, το YAST 2, μην
προσθέσεις εδώ τους DNS, αλλά στο ΤΑΔΕ αρχείο, για διευκόλυνση και
συννενόηση όλων αυτών των εύχρηστων εργαλείων" Κάτι τέτοιο μου
δημιουργεί, δεν ξέρω, μια απέχθεια ... :-)))

Για αυτό, θα αγαπήσω πάρα πολύ το Slackware, αν δώ (όταν το δώ, κάποτε
:)) πως τα αρχεία ρυθμίσεων "είναι στη θέση τους" !! το /etc/ftpaccess
είναι "εκεί", το /usr/lib/X11 linked στο /usr/X11R6/lib/X11 (ξεκάρφωτο
!!), το /etc/inetd.conf "εκεί" κλπ ....

> Telos gia Servers kai gia admins pou dev kserouv akoma polla se 0emata
> asfaleias Unix systnmatwv exei etoima tria epipeda asfaleias.

Ποιά είναι αυτά τα επίπεδα ??

Βασικά, το 7.0 (mandrake) εκτός από τα νέα Χ και τον νέο πυρήνα, έχει
καμία "ουσιαστική" διαφορά με την προηγούμενη έκδοση (6.χ) ??

> kai tou Mandrake, 0a ta kapsw se CD kai 0a ta paw stn Biblio0nkn
> tou Pavepistnmiou (2 meres periodos daveismou ftavouv).

Διαθέτει CD's η βιβλιοθήκη σας ή θα είναι τα μόνα CD's ??? :-))

> Giati akoma kai av exeis prosbasn se mnxavnmata movima syvdedemeva
> sto dyktio opws oi foitntes, spavia exeis tn dyvatotnta
> va katebaseis eva toso megalo arxeio kai va to baleis se CD.

Βασικά, προσπαθώ να βρώ έναν τρόπο να το βάζω σε CD (το κατέβασμα δεν με
πολυ-νοιάζει, αν υπάρχει σε ελληνικό mirror, δεν τρώει αρκετή ώρα) χωρίς
να πρέπει να βρώ τον ΤΑΔΕ υπεύθυνο του ΤΑΔΕ δωματίου του ΤΑΔΕ
εργαστηρίου, που τυχαίνει να έχει CD-Writer ... Αν το κάνω, Θα πάρω
άδεια (φυσικά, αφού είναι ελεύθερο το Linux, αλλιώς .... ούτε με
σφαίρες), αλλά με εκνευρίζει η όλη διαδικασία. Any ideas ???

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html