Προγραμματισμός σε περιβάλλο LINUX

john antoniou apoelapoel at yahoo.com
Sun Jan 16 18:14:56 EET 2000

Γεια σας
    Θα ήθελα να μάθω από που μπορώ  να μάθω την χρίση
των αρχείων της C/C++(βιβλιοθήκες).
    Τα header files φάινονται να έχουν πολύ μεγάλη
δύναμη, αλλά δεν ξέρω να τα εκμεταλευτώ.
    Μοίπος γνωρίζεται κάπιο τίτλο βιβλίου που τα
εξηγεί ;
    Έχω πτυχιακή σε αυτό το θέμα και δεν ξέρω από που
να πάρω βοήθεια.
π.χ το αρχεία που αναφέρεται για την οθόνη έχει πάνω
από 500 συναρτήσεις και με δυσκολία χειρίζομαι τις
10-20 συναρτήσεις.
                      Ευχαριστώ
http://im.yahoo.com
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr