SBC's kai Linux

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Fri Jan 14 20:37:39 EET 2000

On Fri, 14 Jan 2000, Antonis Lazaridis wrote:
> Ua huela na rvthsv an kserei kaneis poy mporv na brv plhrofories gia
> embedded systems, SBC's (Single Board Computer) me Linux.

Sto Linux Journal autou tou mhna yparxei mia diafhmhsh gia PC Compatible
SBC, apo mia etairia pou kanei kai dwrean egkatastash tou linux an theleis
:-) To URL pou exei einai http://www.emacinc.com/

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html