netmeeting & linux

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Fri Jan 14 03:30:19 EET 2000

On Wed, Jan 12, 2000 at 08:29:53PM +0000, Panagiotis Voudouris wrote:

> 3erei kaneis an uparxei kapoio programma se linux pou mporei na
> epikoinwnei me netmeeting sthn allh meria?

anti na apantiso me erwthsh san ebraios (p.x. "ksereis kanena programma
pou na sunergazetai me Microsoft SQL me ton idio tropo pou to kanei i
M$ Access?")...

to netmeeting xrhsimopoiei polla "features" twn Windows, akoma kai na
edine i Microsoft kapoia specs gia ta prwtokolla (port number, ti
stelnei, ti perimenei, klp.) pou xrhsimopoiei, einai para polu duskolo
na ftiaxtei kati pou tha eksomoiwnei ta windows se tetoio megalo
bathmo.

den exw dokimasei bebaia twra teleytaia to Wine, einai i alitheia...

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html