trofodotiko

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Jan 13 12:52:09 EET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Antonis Tsolomitis wrote:

> Sorry gia to asxeto (me to linux) alla to "think tank" exei
> poly peira ...
> Re paidia, to trofodotiko tou ypologistn mou arxise va kavei
> sav ploio pou snkwvei agkyres kai agkomaxaei.
> Na to avoiksw mpas kai 0elei apla ka0arisma n' va to petaksw
> kai va parw allo?
> (Ma ti saboura eivai autn me ta PC... Exoume xrovia Sun sto
> tmnma xwris tetoia nli0ia problnmata, kai to ev logw PC molis ekleise
> 2 xrovia).
>
> euxaristw kai sorry gia to asxeto,
>
> AT.

Ase, emena pou mou anatinaxthke trofodotiko meta apo 1 xrono xrhshs?
Kai otan lew anatinaxtike, mpam, bghke kapnos kai phran fwtia ta misa
tsipakia tou mhxanhmatos - ta alla misa den paizoun....

Tassos
--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html