Fonts & Linux

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Jan 11 01:15:42 EET 2000

On Mon, Jan 10, 2000 at 09:37:01PM +0200, DJ Art wrote:

..[snip]..

> Επίσης, αν αυτά που έγραψα τα κάνουν με τους εξής 2 τρόπους, δεν θα
> υπάρχει σίγουρα 1000% καμία συνέπεια:

  Αμάν, αυτό το 1000% κάθε φορά που το βλέπω ή το ακούω με πιάνει ένα κάτι.
Έλεος...

> 1) Αντιγράψουν τα αρχεία /etc/X11/xinit/Xclients στο ~/.Xclients και το
>                          /etc/X11/xinit/xinitrc  στο ~/.xinitrc
>
> Μετά, αν αφήσουν το περιεχόμενο όπως είναι και προσθέσουν εκεί που
> πρέπει τα grkbd -geometry μπλα μπλα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

  Αυτό προφανώς το λες πάλι μόνο για RedHat, σωστά; Γιατί π.χ. στο Debian αν
αντέγραφες το /etc/X11/xinit/xinitrc στο ~/.xinitrc θα προκαλούσες έναν
ωραιότατο ατέρμονα βρόχο, και δεν θα κατέληγες πουθενά.

  Πάντως για μένα το ιδανικό είναι όταν το xinitrc ή το Xsession του
συστήματος εκτελούνται πάντα, και όταν υπάρχει στο ~ .xinitrc ή .xsession
τότε το καλούν, αφού κάνουν ό,τι είναι να κάνουν. Αυτό κάνει το Debian, και
έτσι σου επιτρέπει να κάνεις και άλλα ωραία out of the box, όπως `startx
failsafe' ή `startx some-window-manager'.

  Επίσης, αντί να παιδεύεστε με τα scripts, γιατί δεν χρησιμοποιείτε κάποιο
session manager, που έχουν και το KDE και το GNOME, και σου επιτρέπουν να
καθορίσεις ποια προγράμματα θέλεις να εκτελούνται στην αρχή του session;
Νομίζω ότι έτσι γλυτώνει κανείς αρκετό κόπο. Προσωπικά το grkbd το έβαλα να
το «καταπίνει» ο panel του GNOME και κάθε φορά το ξεκινάει τελείως αυτόματα.

  Συγχωρέστε αν ίσως βλέπω τα πράγματα πιο απλά απ' ότι είναι, αλλά όπως
συνηθίσει κανείς...

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html