Fonts & Linux

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Mon Jan 10 19:13:07 EET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, DJ Art wrote:

> Kostas Gewrgiou wrote:
>
> >  Oxi den einai aparetito na exeis to Xt (oute to gtk, oute to Qt douleuoun me
> > auto).
> >  Oso gia applications dokimases na doseis pote -geometry se programa tou gnome ?
>
> Ε, μια αναποδιά είναι το gnome, τέλος πάντων :-)
>
> >   Pou ean thymamai kala einai redhat opote pezei me to .Xclients ;P
>
> Είσαι σίγουρος ??? Ακόμα ψάχνω να βρώ στο δίσκο ένα ... αρχείο με το
> όνομα .Xclients ....

  Gia rikse mia matia sto /etc/X11/xinit/ ti vlepeis ekei mesa ?

To thema den einai to Xclients (pou einai thema distribution!) alla to oti to
xinitrc kanei kai alla pragmata ektos tou na ksekinaei clients. Otan stin
epomeni version tou redhat h tou suse h debian h oti allo exeis valoun to
.xinitrc na fortonei automata xkb/xmodmap/resources etc analoga me to default
locale (opos tha ginei stin epomeni version tou redhat px), osoi akolouthisan
oti egrapses tha vrethoun xamenoi. Idi xanoun diafora pragmata epidi diavasan
(kai ekanan) auto pou egrapses.

Eimai tis apopsis oti katholou documentation einai kalytero apo
to miso/lathos, isos exo adiko den ksero.

  Kostas.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html