TZIFOS H GeForce!

Fotiou, Marios Marios.Fotiou at gbr.xerox.com
Mon Jan 10 18:42:05 EET 2000

DJ art

exw dyo kartes...

re sy de kserw ti ftaiei exw prospa0hsei ekato fores na kanw install afto to
lilo me GUI me text kai tipota...ti sto MBR ti sto /boot

gia thn wra xrhsimopoiw bootdisk...exw omws to boot magic opote 0a kanei th
douleia

oso gia to vfat otan htan se <auto> to FS twn F32 partitions den blepei kan
ta mount point

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html