png to pcx script coverter ?

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Mon Jan 10 17:11:13 EET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, Ioannis Ioannou wrote:

> Psaxnw na brw ena tropo na metatrepsw kati xiliades .png eikones se pcx.
> Exw ppmtopcx, den exw brei tropo na kanw pngtoppm (estw kai mesw alou
> format)
> Enoeitai ola ayta mesw kapoiou utility pou na to xrisimopoiisw se ena
> for loop
> alliws me to xeri mia-mia mporw na to kanw apo diafora programmata
> Any ideas ?
>
> TIA

Ean den vreis kati etimo pantos, einai paneukolo na ftiakseis ena mikro
programataki na metatrepseis ta pnm se ppm (arki na ksereis ligo programatismo)
Ta pnm/ppm einai to idio pragma opote boreis se ligotero apo 10 grammes C
na kaneis tin metatropi (se perl isos ginetai kai se mia ;P)
Rikse mia matia sto http://www.dcs.ed.ac.uk/~mxr/gfx/2d/PPM.txt kai tha
katalaveis tin moni diafora metaksi pnm/ppm

meta apla kaneis pngtopnm | ???? | ppmtopcx

(parakseno pantos alla eixa panta tin entiposi oti ypirxe etimo programma
alla den paei to mialo mou tora)

 Kostas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html