TZIFOS H GeForce!

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Mon Jan 10 15:03:20 EET 2000

On Mon, 10 Jan 2000, Fotiou, Marios wrote:

> 	Dior0wse me an kanw la0os
>
> 	1)katebazw ta sources twn XFree86 3.3.5
>
> 	2)kapou mesa ekei paizoun graphics drivers se C paw ekei kai xono ta
> kainourgia sources ths nvidia
>
> 	3)stayrwnw daxtyla kai kanw to compile
>
> 	4)xonw to binary tou XF86_SVGA(install_nvidia script)
>
> 	5)kanw configure to server
>
> 	6)trexw ta x me support gia th GeForce yeah!
>
> 	Marios

  Sosta, pantos h release ton 3.3.6 "kopike" prin 2 meres (fantazomai prepei
na einai idi available sto site tis xfree) kai apo oso thymamai exei support
gia tin GeoForce.
Ta binaries gia linux prepei na einai idi available sto site tis xfree episis
kai ean perimeneis kamia evdomada to agapimeno sou distribution tha exei ta
rpms/debs/tgz.

Pantos ean theleis na kaneis to compile monos sou den xriazetai na pirakseis
Imakefiles h na trexeis xmkmf etc etc. Ena make World einai arketo.

  Kostas Gewrgiou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html