refresh rate

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Mon Jan 10 13:56:39 EET 2000

Antonis Tsolomitis wrote:

> > >  H othoni mou sta 1152x864 sikonei mexri 75Hz ananeosi. Sta X omos i
> > > ananeosi kathetai sta 69Hz kai exei oligon apo flickering. Pos tha
> > > balo manually tin syxnotita 75? Apo to XF68Setup pantos sto xdivtune
[snip]
> Mnv paideuesai tsampa me ta MS-Windows. Pngaive stn selida
> http://www.inria.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines
> kai to script ekei 0a kavei tn douleia gia eseva (kai tnv kavei poly kala
> syvn0ws).
>
> Avtwvns.

Genika h istoria me ta videomodes einai kapws ponemenh. Oi enallaktikes
einai oi e3hs:
a)Meneis me ayta pou sou vgazei to XF86Setup pou erxetai me ta X,
  h to Xconfigurator ths RH, h to Sax ths Suse.
b)Briskeis diafora modes apo dw kai apo kei(archieves, sites,...)
c)Diavazeis to XFree86 Video Timings HOWTO kai ta ypologizeis monos sou ?! :~\
d)Dokimazeis to parapanw link tou Antwnh h katevazeis to kvideogen, mia
Kde efarmogh typou wizard apo to http://without.netpedia.net/kvideogen/.
  Gia to kvideogen pou exw dokimasei, an den 3ereis to maximum dot clock ths
kartas, to vlepeis me ena "X -probeonly", opws kai th mnhmh. Horizontal kai
Vertical
refresh rate apo to manual ths o8onhs kai telos to "minimum horizontal sync
pulse
of monitor" [to opoio kai den exw idea ti einai] to afhneis sto 1.00.

  An kapoios 3erei perissotera gia to teleytaio as to pei, pantws sto
XFree86 Video Timings HOWTO leei ta e3hs:

The `horizontal sync pulse' number seems to be a sync pulse width in
microseconds, HSP (with the tool assuming fixed `front porch' HGT1 and `back
porch' HGT2 values). If you don't know the `horizontal sync pulse' number it's
safe to use the default.

Meta dhlwneis ta freska videomodes sou sto XF86Config kai restart ta X.

Telos kai afou exeis ry8misei apo prin thn o8onh sou sta akatanomasta,
xrhsimopoieis
to xvidtune gia na kentrareis(mikrineis-megalwseis) thn o8onh kai sto
agaphmeno sou leitourgiko. Patas to "Show" molis teleiwseis, 3anavazeis to
kainourio videomode sto XF86Config, kai telos -ouf... :)

Elpizw na egina katanohtos kai na mh sas kourasa,
Yiannis

--
Yiannis Belias     <orion at aias.net>                         ,   *
Athens University  <orion at linuxfreak.com>