TZIFOS H GeForce!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Jan 10 12:42:19 EET 2000

On 10-Jan-2000 Fotiou, Marios wrote:
> Mwlis katebasa ton XFree86 Server gia thn GeForce 256.
>
> To archive periexei
>
> nvidia-xf86-335-src.tar.gz source files for XF86
>
> kai ena binary XF86_SVGA compiled gia libc6
>
> Ayth th stigmh exw installed to red-hat 6.1
>
> Ta sources prepei na ginoun extract mesa ston xc directory to XServer
>
> Meta apo apeiro psaksimo den mporesa na brw xc directory to opoio logika
> periexei c-source gia diafores kartes afou sto readme leei oti ayto to
> installation 0a sbhsei ta sources ths nvidia pou yparxoun hdh ekei!

Exeis balei ta sources tou X-server kapou? Prepei na ksanakaneis compile
OLOKLIRA ta x-windows gia na baleis ta sources tis nvidia. Ektos an breis monos
sou ti allazei kai ti oxi, kai kaneis compile mono ta kommatia pou xreiazesai.

> Kanw install ton binary server, kanw ta aparaithta symbolic links dialego
> XF86_SVGA
> kai tzifos h GeForce...to systhma trexei sta 16 xrwmata se analysh 640x480
> kai se virtual analysh 1024x768(thn exw balei san default alla eixa
> apenergopoihsei th virtual analysh)...

Na ypothesw oti etrekses to XF86Config, e?

> Exei kanenas kamia idea..?
>
> Exw mia palia 3D2000 Virge h oipoia trexei mia xara...omws otan th bazw
> plai
> sthn AGP h motherboard kanei thn PCI initialise prwta. Exw thn Soyo
> SY-BA6+
> III.

E? Den katalaba ayto to thema. Ennoeis oti exeis 2 kartes othonis sto idio
mixanima kai i motherboard blepei mono tin PCI, i kati allo?

> Telos to hli0io redhat den kanei me tipota install ton lilo sto setup! kai
> epishs den anagnwrizei ta FAT32 partition para mono an ta dwsw san DOS
> partitions opote kai den blepw long file names....

Den nomizw oti einai etsi. To polu poly na min to exei compiled ston
pirina, alla san module, opote, insmod vfat ekanes?
Den exw RedHat bebaia, alla mou fainetai mallon apithano na kanane tetoia
patata.

> AYTA
>
> Elpizw na sas kourasa arketa!

Orthografiko lathos? Oxi arketa (emena toulaxiston)

> Mou fenetai 0a balw slackware...to red hat einai poly mapa!
> Marios

Proswpikes apopseis (me tis opoies tygxanei na symfwnw :-)

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html