=?us-ascii?Q?_Corel=92s?= Linux to Access and Run Windows Apps

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Jan 8 14:50:19 EET 2000

On 08-Jan-00 THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:
---
> Using technology similar to Citrix’s client, which enables Windows
> applications to be accessed over a network, Corel will use GraphOn
> software to give Linux the ability to use Windows applications via a
> network.

Diladi o NT server tha einai application server, kai to linux thin layer
client ? Edw akomi kai h MS exei aporipsei ayto to sxima gia logous
taxytitas - h mipws den katalaba ti lene ?

> A version of Corel’s Linux OS containing licenses for both Windows NT

Ayta einai pou me anisixoun. Pou o kairos pou oles oi licenses htane
GPL ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html