Εγκατάσταση Linux

Warlock warlock at webdaemon.net
Fri Jan 7 21:39:54 EET 2000

"Kissandrakis S. Gewrgios" wrote:

> Exw sthsei 2-3 PC me Linux xwris VGA karta me ln -s /dev/ttyS1 /dev/console
> douleuei mia xara den exei kanena problhma
> mono pou den 0a mporeis na deis/mpeis sto BIOS tou PC

Ean thymamai kala exei option sta 2.2.x gia support console se seiriaki, opote
den xreiazetai oute to symlink - feygoun ola stin seiriaki ypothetw, px ta
kernel boot messages etc. Tsimpas ena VT220 apo to ypogeio kai eisai kyrile ;)

-W

--
Murphy's Military Laws:
21. What gets you promoted from one rank gets you killed in the next
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html