Akoma eimaste sto xrono 100 symfwna me tin MS

Batis bat_geor at mail.hol.gr
Fri Jan 7 22:18:44 EET 2000

At 09:50 ìì 7/1/2000 +0200, you wrote:
><FLAME>
>Sxetika pantos me tin erotisi gia pragmatikous web developers, fovamai oti
>elaxistoi apo autous pou grafoun javascript kai paleuan oste na douleuei
>se netscape 3,4,4.5 (unix, mac, win) kai ie 3,4,5 (unix, mac, win) exoun
>diatirisei ta logika tous. Opote diskola tha sou apantisei kapios apo autous.
>
>Einai apisteuto pos kataferan mesa se toso ligo xroniko diastima na kanoun
tin
>katastasi toso xalia, tous aksizei ena megalo xeirokrotima gia tin megali
>prospathia pou katevalan oste na ftiaksoun tin proti glossa pou otan trexei
>exei telios random apotelesmata.
>Se ligo oi epidoksoi web developers tha prepei ypoxreotika na mathenoun
>statistiki prota.
></FLAME>

I oli katastasi den einai, IMHO, eythini twn web developers, alla tou
gegonotos oti den mporousan Netscape kai oi alles etairies pou ftiaxnoun
browsers (kai kyriws anaferomai stin Microsoft), na kanonisoun kapoia
standards gia ti Javascript (na poune, "ksereis, ayto tha doulevei etsi,
kai to allo etsi, klp.").

Encryption:  A powerful algorithmic encoding technique employed in
             the creation of computer manuals.
  ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
 . *   ` _/ _/_/  _/_/  _/     *         http://jmk.simplenet.com/  .  ,
     ,  _/ _/  _/` _/_/    ,       ,    .      +       `
 _/    _/ _/  *   _/  _/       +    E-mail address:    .       .    `
  _/_/   _/ `    _/    _/  *      ,      bat_geor at mail.hol.gr   .-._
.  AIM Screen name: Irwas   .     * ICQ UIN: 18204204        +   '. '.  *
 JMK Productions: http://jmk.simplenet.com/prod/ FreeWare Utils   , .'
 JMK Web Designs: http://jmk.simplenet.com/wd/    ,  .      `    ,.'
 Member of HTML Writers' Guild: http://www.hwg.org/      ,         *  .
 Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *