Εγκατάσταση Linux σε PC χωρίς Κάρτα Γραφικών

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jan 7 01:35:44 EET 2000

On Thu, Jan 06, 2000 at 06:37:08PM +0200, Εμμανουήλ Α. Νεονάκις wrote:
> Γειά σας και Καλή Χρονιά
>
> Κατά περίεργη σύμπτωση η κάρτα γραφικών του Η/Υ στον οποίο σκόπευα να
> βάλω το Linux χάλασε. Επειδή το PC θα χρησιμοποιηθεί σαν server χωρις
> οθόνη σκέπτομαι οτι αν ειναι δυνατόν να κάνω την εγκατάσταση
> χρησιμοποιώντας σαν κονσόλα την σειριακή ίσως δεν αξίζει να αλλάξω την
> κάρτα (που είναι και μπελάς καθώς είναι ενσωματωμένη στην μητρική).
> Νομίζετε ότι κατι τέτοιο είναι εφικτό;

  Εκ των υστέρων μπορείς να φτιάξεις πυρήνα που να χρησιμοποιεί την σειριακή
ως κονσόλα, αλλά για την εγκατάσταση ίσως θα ήθελες να δανειστείς μια κάρτα
γραφικών από άλλο μηχάνημα, αφού δεν ξέρω κατά πόσον οι πυρήνες εγκατάστασης
των διανομών έχουν τέτοια δυνατότητα.

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html