metlab

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Thu Jan 6 15:42:13 EET 2000

On Wed, Jan 05, 2000 at 05:37:43PM +0200, John Yiannopoulos wrote:

> Uparxei kapoio programma anistixo tou metlab gia linux ?

Epeidi den ksero ti kanei to metlab, mporeis isws na to perigrapseis
ligo?  Mporei na uparxei alla na min mporei kaneis na sou apantisei
epeidi den kserei oti to metlab einai idio me kati allo pou exei to
linux.

An apo tin alli ennoeis to Matlab, tote to Octave einai ayto pou
psaxneis.  Den einai ki akribws idio, tou leipoun kapoies sunarthseis
kai features (p.x. oi metrites twn flops einai gnosti elleipsi) alla
einai kati pou trexei opoudhpote uparxoun X11 kai egkatesthmeno to
gnuplot (wste na blepeis kai ta grafhmata pou ftiaxneis).

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html