S3 card - help needed

Warlock warlock at webdaemon.net
Thu Jan 6 00:46:29 EET 2000

Yiannis Belias wrote:
[snip]

> The above ViRGE chipsets are supported in the XF86_SVGA server,
> which includes a new ViRGE driver making use of the XAA
> acceleration architecture and also supports ViRGE/GX2
> (86C357), ViRGE/MX (86C260), Trio3D (86C365),
> Trio3D/2X (86C362), Savage3D (86C391) and Savage4 (86C396/86C397)
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> chips as of 3.3.5.
>             ^^^^^^
>
> Giati na mh ginetai? :)

Basika se ena dual Xeon me miso gig ram pou perasa slack xthes,
ekane aiwnes na fortwsei X. Den tou arese poly fainetai i Trio3D/2X.
Tespa, ean kleiseis to acceleration doulevei OK.

-W

--
Schmidt's Law:
If you mess with a thing long enough, it'll break.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html