Ethernet kalvdia (asxeto me linux)

Sidhropoylos A8anasios msx at kil.forthnet.gr
Wed Jan 5 03:52:52 EET 2000

Kekes Stamatis wrote:

> Den diafono gia to oti legetai twisted pair kai ksero poly kala pos ginetai ayto.
> alla omos otan yparxei roi reymatos se enan agogo kai dipla tou yparxoun alloi
> agogoi dimiourgeitai s'aytous statiko fortio me epagogi to opoio me ti seira tou
> eythynetai gia ta skoupidia.

    Signomh poy epembenw alla ta exeis kanei ligo (eytixos oxi poly) mantara.
Katarxas DEN dimiourgite statiko fortio stous diplanous agogous alla epagete tash se
aytous (diladi dimiourgite tash sta akra tou agogou ejetias ths metabolhs ths rohs
reymatos ston proto agogo).

> Ayto isxyei otan ta kalvdia xrisimopoiountai kai
> yparxei mia amelitea ri reymatos sta zeygi pou den xrisimopoiountai i opoia
> dimiourgei "skoupidia" sta zeygi pou xrisimopoiountai.

O logos pou xrisimopoiounte shnestamenoi agogoi einai gia na ejoudeterononte oi tashs
pou epagonte se diplanous agogous apo ton X agogo pou meletame epidi o deyteros
agogos tou sinestamenou zeybous epagei se aytous tash anthstrofhs polikotitas).

>  Me to FUTP kalodio to thoryvo pou dimiourgeitai apo tin epagogi ton aporofaei i
> thorakisi pou seimeioteon tha prepei na einai geiomeni allios den tipota parapano.

Ta peri 8orakishs ta eipes arkountos sosta (oxi telia alla poios einai telios) 8-).
Aloste den ei8eles na kaneis dialejh alla na ejigiseis kati.

>  Elpizo na egina katanoitos.

Pistebw oti egines.

Sidhropoulos A8anasios

msx