external disk box

Melissakis, Stelios S.Melissakis at csd.ase.gr
Tue Jan 4 16:46:39 EET 2000

> Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
> Δεν μου είπες όμως από που το αγόρασες :-))
> Πάντως 30.000 δρχ. δεν είναι και πολύ ακριβά. Οι σκληροί δίσκοι είναι που
> κοστίζουν πάρα πολύ.

40.000 δεν είναι πολλές για ένα κουτάκι; Είμαστε σοβαροί; Να πάρεις το βάρος
του σε χρυσό, πιο φτηνά θα σου έρθει!

	Θέλω να χωράει πάνω από 5 SCSI συσκευές. Πουλάει και η SUN (όπως και
άλλες
	εταιρείες) κάποια τέτοια "κουτιά" αλλά δεν ξέρω αν είναι συμβατά με
το
	Linux. Αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο αν δώσει το φώτα
του.

Να πω την αλήθεια, δεν ήξερα ότι υπάρχουν κουτιά για λειτουργικά συστήματα!
;-)
Το SCSI είναι ένα! Απλά πρέπει να προσέξεις τα βύσματα. Υπάρχουν κουτιά με
Centronics (σαν του εκτυπωτή) και με αυτά που χρησιμοποιύν στο SCSI-Wide(δεν
θυμάμαι το ονοματάκι τους...)

---
Stelios D.Melissakis
C.S.D. S.A. - IT Dept.