external disk box

Melissakis, Stelios S.Melissakis at csd.ase.gr
Tue Jan 4 15:13:15 EET 2000

	-----Original Message-----
	From:	Mihalis Tsoukalos [SMTP:mtsouk at dolnet.gr]
	Sent:	Tuesday, January 04, 2000 2:02 PM
	To:	linux-greek-users at hellug.gr
	Subject:	external disk box

	Γεια χαρά σε όλους.

	Θέλω σε ένα linux μηχάνημα να βάλω αρκετούς σκληρούς δίσκους και
σκέφτηκα
	να το κάνω με ένα εξωτερικό κουτί. Προφανώς μιλάμε για SCSI δίσκους.
	Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω ένα τέτοιο "κουτί"; Πόσο περίπου
κοστίζουν
	αυτά;

Τα SCS-ό-κουτα, είναι πονεμένη ιστορία... Είναι σχετικά δυσέβρετα & αρκετά
ακριβά. Ενα κουτάκι που πείρα για να βάλω το CDROM & το CDRW μου, κόστισε
περί τις 30 με 40.000 δρχ.

Το μόνο καλό που έχει είναι το κομψό κουτάκι του & τα switch για να αλλάζεις
το SCSI-ID. Γενικά αυτά τα κουτάκια σου κάνουν τη ζωή πολύ πιο εύκολη (απλά
βάζεις τις συσκευές μέσα και τελείωσες...) αλλα η αξία τους είναι
υπερτιμημένη.

Είναι λυπηρό που το SCSI δεν έχει κυριαρχήσει...

---
Stelios D.Melissakis
e-mail: smelissa at bigfoot.com (CSD)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr