nc

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Jan 3 13:15:33 EET 2000

On Mon, Jan 03, 2000 at 12:09:27PM +0100, Mihalis Tsoukalos wrote:
> Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.
>
> Κάνοντας telnet από ένα πρόγραμμα perl όλα λειτουργούν καλά.
> Μόλις βάλω το ίδιο πρόγραμμα να τρέχει με cron δεν λειτουργεί (νομίζω
> γιατί δεν έχει τερματικό).
> Κάπου άκουσα για ένα πρόγραμμα που ονομάζεται nc και κάνει περίπου ότι και
> το παραπάνω χωρίς όμως να χρειάζεται τερματικό.
> Ξέρει κάποιος που μπορώ να το βρω;

  netcat, the TCP/IP swiss army knife. Είναι όντως πολύ χρήσιμο
προγραμματάκι για κάθε είδους σύνδεση. Δυστυχώς για το που θα το βρεις δεν
μπορώ να σε βοηθήσω, γιατί εγώ το βρήκα έτοιμο από τα CD της διανομής. Ψάξε
στο freshmeat και σε άλλα κατάλληλα μέρη.

  Επίσης, αντί για τέτοια προγράμματα, μπορείς να δοκιμάσεις στην Perl τα
Net::whatever που υπάρχουν άφθονα. Κάποιο από αυτά μπορεί να κάνει ακριβώς
αυτό που θέλεις.

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html