callback

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Jan 3 16:15:08 EET 2000

On Sat, Jan 01, 2000 at 08:20:10PM +0200, I.Ioannou wrote:
> ---
> >

> Ela nte, kai egw psaxnomouna (Redhat 6.1) mexri pou o evris (as einai kala)
> edwse tin lysi.
> Tin episinaptw se morfh patch. Exei kai ta klassika peiragmata gia callback
> kai MSCHAP, alla ayto pou leipei einai ekei pou to exei simiwsei o evris.
> Isws den einai to idanikotero hack, alla douleuei :-)
> (BTW evri, den to stelneis stous mainteners h sthn Redhat - se opoion exei
> kanei tin patatia telos pantwn ?)
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

  Λοιπόν, επειδή κι εγώ ασχολήθηκα με την συγκεκριμένη περίπτωση, και επειδή
εμένα δεν μου αρέσουν τέτοια patch χωρίς εξήγηση (ναι, είμαι από αυτούς που
όταν παίρνουν γάιδαρο τον κοιτάνε και στα δόντια), το έψαξα λίγο το πράγμα.
Για να χρησιμοποιήσω τα δικά σου λόγια, Γιάννη, την πατατιά την έχει κάνει
(φυσικά) η Microsoft. Σύμφωνα με το RFC 1662, το asyncmap και από τις δύο
μεριές αρχικά πρέπει να είναι 0xffffffff, δηλαδή όλοι οι χαρακτήρες ελέγχου
στο εύρος 0-31 ASCII πρέπει να μεταδίδονται όχι χύμα αλλά με την ειδική
ακολουθία διαφυγής του PPP. Υπό αυτές τις συνθήκες, αν τέτοιοι χαρακτήρες
εμφανιστούν στα δεδομένα, πρέπει απλά να αγνοηθούν. Προφανώς, η συγκεκριμένη
υλοποίηση του PPP της Microsoft, κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες,
θεωρεί κάποιο διαφορετικό asyncmap, με αποτέλεσμα το πρόβλημα που
παρουσιάζεται.

  Η λύση σ' αυτό είναι βέβαια το patch του Εύρη, με τη διαφορά ότι πρόκειται
για μπάλωμα και όχι για την σωστή συμπεριφορά. Δέχομαι βέβαια ότι πλέον οι
σειριακές γραμμές και τα modem μπορούν συνήθως να στείλουν και να λάβουν
όλους τους χαρακτήρες, από τη στιγμή που σταμάτησε να χρησιμοποιείται και το
XON/XOFF, αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι
δεν μπορεί κανείς να απαιτήσει να γίνει αυτό η μόνιμη συμπεριφορά του pppd,
γιατί απλά είναι λανθασμένη και μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να
δημιουργήσει πρόβλημα.

  Θα συνιστούσα πάντως να τσιγκλίσετε τους υπεύθυνους για το callback στον
παροχέα, γιατί, που ξέρετε, μπορεί να έχει φτιαχτεί ένα παράθυρο διαλόγου
και γι' αυτή την επιλογή. :-)

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html