Enas syxronos "kipoyros".

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Jan 2 23:02:45 EET 2000

"KBG." wrote:

> O DJ Art egrapse :)

> An evlepa to Eyes Wide Shut, tha itan kalytera?

Ναι, γιατί είσαι παραπληροφορημένος. (από πού αλλού ?? από την
τηλεόραση). Δεν έχει γυμνό τόσο πολύ όσο "ακούστηκε". Και 2ον δεν είναι
καταστροφολογική ταινία. Αλλά ακόμα και γυμνό να είχε, υπάρχει διαφορά
μεταξύ του "εμπορικού" γυμνού, του κακόγουστου δηλαδή, (λέγε με τσόντα)
και του καλλιτεχνικού γυμνού ....

> Isa-isa. An dei kapoios ton Titaniko tha einai kai epimorfotiko. Tha mathei oti
> ta efe tis tainias
> eginan kato apo kapoio katapliktiko leitoyrgiko, me sima ton gaidaro eee.. ton
> Penguin  : -)

Και τι με αυτό ?? Και οι Αμερικάνοι-Ρώσοι (κλπ .. κλπ ...)
χρησιμοποίησαν Φυσικούς, ερευνητές, επιστήμονες, και ανακάλυψαν την
ατομική βόμβα. Οι πρώτοι χρησιμοποιήσαν επιπλέον Φυσικούς (Μηχανική) για
να υπολογίσουν το πως το αεροπλάνο θα διαφύγει από το "μανιτάρι", ενώ
χρησιμοποίησαν και επιδέξιο πιλότο.

> I sygekrimeni tainia omos, pisteyo den apexei poly apo tin pragmatikotita.

Επομένως, φαίνεται πως δεν την κατάλαβες. Σε αυτήν την περίπτωση,
ξαναδές την, μπας και ..... (λέω, μπάς)

> Mas aytoepipaletai, kai min peis oxi.

Λέω όχι. Εμένα δεν μου επιβάλλει κανείς να παίξω το Tomb Raider. Επιλέγω
αυτά που θα παίξω. Ούτε μου επιβάλλει κανείς να δώ τον Εισαγγελάτο, τη
Ρούλα, την Λίτσα, την Μουνίτσα κλπ ... Δεν μου είχε επιβάλλει κανείς να
δώ τον Τιτανικό, οπότε επέλεξα να μην τον δώ.

Όλα αυτά επιβάλλονται στους ... (ας μην γίνω κακός) ... στους
ανεγκέφαλους, κυρίως στους ανθρώπους χαμηλού μορφωτικού επιπέδου, παρόλο
που πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και από τις δυό μεριές.

> Ektos vevaia an oi filoi soy exoyn idi porothei me to Tomb Raider, kai ta theika
> pisina tis Laras

  η Lara
της Laras
 τη Lara
την Laran
 ω! Lara

 αι Larai
των Laron  (τώρα το πού τονίζεται, βρείτε το εσείς ... :-)))
ταις Larais
τας Laras
 ω! Larai

(χμ, ενδιαφέρον, γηράσκω αεί διδασκόμενος. Πάντως, θα έβαζα και τα
πνέυματα αν είχα τη δυνατότητα :-))

Εγώ τους προστατεύω τους φίλους μου. Τους λέω και καμιά κουβέντα άμα
υπερβούν κανα όριο (παρόλο που δεν έχω φίλο που να παίζει Tomb).

Ξέρεις, ακόμα και στο ... πονηρό να πάει το μυαλό μου, δεν θα κάτσω να
δώ το 3σδιάστατο μοντέλο της Lara. Θα περάσω μια βόλτα από τις
καφετέριες, μαζί με φίλους. Ευτυχώς, υπάρχουν άφθονες ... (όχι
καφετέριες :), αλλά γυναίκες ... :-)

Δεν ξέρω, τώρα, αλλά γιατί δεν μου φαίνονται τα πισινά της Lara θεϊκά ??
Θεϊκά είπες ??? Και εγένετο η Lara !!! ΧΑ !! Ο Θεος εποίησεν τον κόσμο
... μπλα .. μπλα ... Και την όγδοη μέρα εποίησεν [ποιόν ??] Μα ... τη
... Lara !!! Την ένατη μέρα, είπε: χμμμμ .. ας φτιάξω και τα πισινά της.

> A.M.A.N.

Πάντως, σοβαρά, μην βλέπεις τόσο πολύ τηλεόραση ...

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html